Astebros
Astebros is a roguelite game about the beginnings of the kingdom of Asteborg! Choose your hero among three different characters and go through procedural dungeons to eliminate your formidable opponents! Defeat bosses to obtain valuable power orbs! Collect coins and materials to buy and upgrade your equipment! Discover mysterious secrets within the dungeons... All this alone or in pairs!