Ashwood Valley
Your sibling is a cat now. Time to fix that. In Ashwood Valley, you’ll step into the shoes of either Luna or Draco – two magical siblings whose spell-casting mishap opens a portal to a vibrant world… and turns one of them into a cat. Now, it’s up to you to restore a ruined cottage, befriend quirky creatures, and uncover the secrets of the enchanted valley to break the curse. Grow magical plants, explore changing seasons, complete odd quests for chocolate-loving mayors or cheese-obsessed dwarves, and pet all the wild animals you can find – even the strawberry cows! With cozy farming, whimsical characters, and hand-animated pixel art, Ashwood Valley is a charming adventure about family, friendship, and a lot of fluff.