Animus: Revenant
“Blood for blood. That which is taken shall be returned.” Leap into the story of tragedy and ruin a dead king has brought. Will you aid the herald? Who is the lady in the forest? Where are the jester’s pants? The retort from your war hammer will answer. - Keeper of this unremembered refuge, a blood debt incurred long ago is to be collected to bring about the end. Summoned from humanity’s desperation, you are all that stands between Cadmeia and its annihilation. Find and seize the blood memories of old, lest those that intend suffering and harm unending should wield them.