Akuto: Showdown
Akuto: Showdown is an isometric, fast-paced action game where players fight with different weapons in intense battles. The game is set on various stages where players have to not only watch out for opponents, but also for the environment from killing them. Cars on the streets, trains and gunslingers - all waiting for your one careless step. The arenas are set in many different themes like Wild West or medieval Japan. There are 10 unlockable melee weapons - from standard swords to shovels and...legs. The same applies to guns, 15 kinds of firearms are at your disposal: pistol, shotgun or even a magic wand. To make your character unique you can customize your fighter with one of many funny hats. So what are you waiting for? Gather up, draw your sword - showdown is on!