Aborigenus
"Aborigenus is a short adventure platformer with RPG-elements in a primal world.You are the warrior of a peaceful tribe, your beloved and relatives were enslaved by invaders. Your clan sent the best warriors to save the people, but nobody has returned. You are the last hope of your fellow tribesmen. Hunt the aggressive fauna, learn new abilities and fight with the whole enemy army. Choose who you are - a shaman, a warrior or a hunter. Can you save the flying islands from the evil?"