A Plague Tale Bundle (PC)
A Plague Tale Bundle includes the entirety of Amicia and Hugo’s heartrending journey through the darkest hours of history at a reduced price, with the two acclaimed games A Plague Tale: Innocence and its sequel A Plague Tale: Requiem. A Plague Tale: Innocence 1348. The plague ravages the Kingdom of France. Amicia and her younger brother Hugo are pursued by the Inquisition through villages devastated by the disease. Aided only by the link that binds their fates together, they will face untold horrors in their struggle to survive. As their adventure begins… the time of innocence ends. A Plague Tale: Requiem After escaping their devastated homeland, Amicia and Hugo travel far south, to new regions and vibrant cities. There, they attempt to start a new life and control Hugo’s curse. But, when Hugo’s powers reawaken, death and destruction return in a flood of devouring rats. Forced to flee once more, the siblings place their hopes in a prophesized island that may hold the key to saving Hugo.