Lucy Dreaming
Discover a dark family secret and rid a young girl of her nightmares in this splendidly British point & click comedy adventure. Playing as sharp-witted Lucy, explore both dreams and reality to meet all the colourful characters who'll help you solve puzzles, gather clues and find a murderer. Ride your bike around the small British town of Figgington to meet its sardonic residents. Use your map to explore every corner, from its run-down town centre to the local pub as you discover the town's deepest, darkest secrets. Learn techniques for dream control and enter Lucy's mind to unlock hidden memories, discover the past and unearth the disturbing truth behind her recurring nightmares. Along the way, you'll need to solve a huge variety of puzzles, so pour yourself a nice cup of tea and bring your powers of observation, logic and lateral thinking. From her dysfunctional family and the cynical Figgington townsfolk to the myriad of extraordinary characters from the depths of Lucy's subconscious, do you have what it takes to pacify giant crabs, interrogate old ladies, satisfy toddlers and bargain with trolls? Just don’t forget your teddy bear.