Dracamar
Welcome to the world of Dracamar! Embark on a beautiful 3D platformer adventure and fight King Crad, the evil dragon who wants to conquer the world of Dracamar. Run, jump, and fight the evil forces to rescue the magical Okis! The world of Dracamar is inspired by the Mediterranean landscapes and culture, reflecting positive human values in a cozy experience. The game portrays a balanced lifestyle in harmony with nature based on friendship, generosity, and togetherness. Friends that travel together, stay together! Travel and explore all the islands and free the Okis. Collect Moki-balls and use their energy to rebuild the bridges and connect the islands again. From the shores of the Mediterranean Sea to the Pyrenees Mountains, this epic adventure shows how great life can be when we all have the support of our community. Heroes come in all shapes and sizes! Meet Iko, who is a very special Oki. He will follow you on your adventures and help you defeat King Crad with his magical powers. Learn more about the Catalan culture, which has a strong influence on the world of Dracamar (the game is also localized into Catalan). A production by 3Cat in collaboration with Petoons Studio.