Castle Crumble
Unleash chaos and creativity in Castle Crumble! Journey through colourful worlds, from lush jungles to mysterious islands, and destroy mighty fortresses with explosive power. Every castle is a unique puzzle, built to challenge your tactics and imagination. Use cannons, bombs, magical rays and devastating boosters like meteors or shockwaves to bring down walls in glorious chain reactions. With over 300 levels across six worlds, Castle Crumble offers endless fun for players who love strategy, destruction, and spectacular physics. Easy to pick up, satisfying to master – every demolition feels like a victory. Are you ready to crumble them all?