Aniquilation
Aniquilation is a Twin Stick shooter set in small planets (some of which can be terraformed as you play!) in which not only your shoots, but also the enemies and planet environment are your weapon thanks to your SWORD which you can use to throw or reflect almost ALL the elements in the environment! You will follow the adventures of a pilot and her leader who are wandering in space and are trying to return to their home Galaxy and got lost after trying to solve a mystery that arrived to their galaxy. As you progress you’ll discover that it wasn’t just a coincidence that the heroes arrived to this specific mysterious galaxy and will understand why the only solution is invoking the fabled “Aniquilation” upon the galaxy! Find and learn about new energy sources for your people while you travel between each one of the game planets levels via racing-like tubular levels! Play with your friends! either in competitive VS or coop modes (split-screen)