ValiDate: Struggling Singles in your Area
ValiDate is a visual novel about thirteen struggling singles navigating through soul-sucking 9-to-5s, quarter-life crises, and the harsh truths millennials learn as soon as they hit their 20’s. Set in the Jercy City area, our cast of lovers trudge through the dregs of capitalism - a journey, a transition - a rite-of-passage that leads into uncertain mid-adulthood. On one side but not yet out on the other, 13 playable characters find romance amongst cosplay, trash mixtapes, and even poetry straight from the soul. With over 30 routes to choose from and hours of content, the lives of these singles are in your good (or bad!) decision-making hands.