Maniac
Welcome to Maniac where chaos is just waiting to be unleashed. Maniac is a throwback to times of the Original GTA’s of the world in which mayhem reigned supreme. With an arsenal of unlockable characters, weapons, and an ever-changing world. Try not to get Busted! ReAdY tO gO iNSanE?! GTA meets Vampire Survivors with a dash of Fast and the Furious thrown in to make one hell of a chaotic mess! Don’t feel crazy enough? We got you! With an arsenal of Democracy at your fingertips from highjacking Bulldozers, Buses, Cop Cars, Tanks, and then some, destruction is all around! ⠀⠀ Six psychopaths with a myriad of skills, unlockable gear, and vehicular upgrades all just waiting to be unleashed Some of the characters you get to embody: - A murderous Clown - An unemployed, inebriated Santa Claus - A coked-up Broker - A cute Little Girl You Can’t Say Maniac without a system in place ready to deliver sheer destruction and chaos! With sick drifts from the driving physics to chain reactions ready to explode, the world is dynamic and ever-changing. All of this is backed up by an aggressive AI determined to catch you, so don't get BUSTED! jOIn iN On tHe MaYHeM aND rEaCh tHe HiGheSt LeVeL!