Long Gone Days
Long Gone Days is an RPG set in the real world about human connection during war, focusing on civilians, language barriers, and borders. Follow Rourke, young man trained from birth to be a sniper for The Core— a subterranean paramilitary state. On his first mission, he is sent to the surface under orders of great significance. Motivated to finally be able to show the fruits of his training, he carries out his first orders to perfection only to find out that The Core was far from being the noble organization he thought he knew.