Life Well
Welcome to Life Well, a charming isometric life simulation game where you are the architect of your own story! Build your dream home, manage your daily routine, and watch your virtual family thrive in a relaxing and dynamic world. CREATE YOUR PERFECT HOME Use intuitive building tools to design your house from the ground up. Lay down different types of floors, build walls, and decorate every room with a vast catalog of furniture, appliances, electronics, and cozy decorations. LIVE, WORK, AND PLAY Keep your character happy by managing their daily needs. Cook meals, get enough sleep, have fun, and find a job to earn money. Level up your skills to unlock new possibilities and upgrade your lifestyle! GROW YOUR FAMILY Life is better together. Form relationships with neighbors, answer the door to unexpected visitors, find a partner, and welcome babies into your home. You can even adopt a loyal pet dog to keep you company! DYNAMIC COZY WORLD Enjoy a beautiful day and night cycle with immersive lighting that shifts seamlessly as the hours pass. PLAY YOUR WAY Whether you prefer the precision of a Mouse and Keyboard at your desk or relaxing on the couch with full Xbox Controller support, LifeWell adapts completely to your playstyle. Start your new life today. How will you live yours?