Flight Attendant Simulator: Onboard Tasks
Ryhdy aloittelevaksi lentoemännäksi ja aloita jännittävä ura korkealla pilvien yläpuolella! Huolehdi matkustajien turvallisuudesta ja mukavuudesta upeilla matkoilla ympäri maailmaa. Selviydy erilaisista tilanteista – palvele vaativia matkustajia, reagoi odottamattomiin hätätilanteisiin ja pidä matkustamo järjestyksessä tyylikkäästi. Kykysi sopeutua ja toimia paineen alla ratkaisee menestyksesi. Ominaisuudet: Immersiivinen lentokokemus: Koe matkustamohenkilökunnan työn yksityiskohdat tarkasti suunniteltujen lentokoneiden sisätilojen ja realististen lentomekaniikkojen avulla, jotka luovat aidon lentosimulaation. Dynaaminen pelattavuus: Kohtaa monipuolisia haasteita matkustajien tarpeista lennonaikaisiin hätätilanteisiin dynaamisessa simulaatiossa, joka testaa taitojasi ja päätöksentekoasi. Uraeteneminen: Etene ilmailualalla, kun suorituksesi jokaisella lennolla parantaa mainettasi ja avaa uusia mahdollisuuksia ja vastuita. Mukautusvaihtoehdot: Personoi hahmosi ja univormusi korostaaksesi omaa tyyliäsi ja jättääksesi pysyvän vaikutuksen matkustajiin ja työtovereihin. Realistinen simulaatio: Suorita lentoemännän päivittäisiä tehtäviä turvallisuusohjeista matkustajien palvelemiseen aidontuntuisessa simulaatiossa. Nouse taivaalle, kohtaa jokainen haaste itsevarmasti ja todista, että sinusta voi tulla huippulentoemäntä. Jokainen lento on uusi seikkailu!