Family Man
Family Man is a dark, story-led RPG that asks the question: When pushed to the limits of your own morality, how far would you go for the sake of your family? You owe money to the mob, and you've got three weeks to pay it back. Will you flip burgers and earn an honest living while scraping the money together... or will you take on some dirty jobs for more cash, but potentially push your family away? Every decision you make affects everyone around you. The neighborhood will blossom or perish under the weight of your decisions, while the path you choose may lead to your household becoming stronger than ever... or the breakdown of your marriage and relationship with your child.