Dungeon Antiqua
Dungeon Antiqua is a dungeon crawl-type RPG with beautiful dots and nostalgic sounding chiptunes that are reminiscent of the 1980s and 1990s. - 2D maps that expand to match the character's field of view. - A game design that can be played over and over again thanks to a wide variety of professions, free party formation and auto-generated maps. - Game progression focused on hacking and exploration, with no redundant scenarios or direction. - Fast-paced, modern and comfortable controls. Dungeon Antiqua is a portal to new adventures for players who love retro games. Enjoy new challenges while reminiscing about the good old days of gaming!