BrokenLore: FOLLOW
BrokenLore: FOLLOW is a psychological first-person horror game and part of the BrokenLore saga. The game immerses players in the haunting story of Anne, a young woman struggling with self-acceptance, bullying, and deep feelings of worthlessness while confronting surreal creatures born from her inner turmoil. At the center of the story lies the complex and strained relationship between Anne and her mother, whose dominant and extravagant personality casts a suffocating shadow over her daughter’s life.