3 on 3 Soccer
Step onto the pitch and take control in 3on3 Soccer – a fun and charming single-player soccer experience where teams of three face off in fast-paced, bite-sized matches! Build your dream team and guide them through a variety of unique playfields, each offering a fresh take on classic soccer action. Choose your ball, pick your field, and dive into exciting matchups with charming characters and smooth gameplay. – Single-player 3v3 soccer with quick, action-packed matches – World Cup Tournament mode with progression and challenge – Choose from different playfields and match balls – Simple, satisfying controls for all skill levels – No gimmicks – just clean, fun soccer Whether you're chasing trophies or just looking for a few quick matches, 3 on 3 Soccer is your perfect pick-up-and-play soccer fix.