Rooten
When you arrived at the research station, no one met you. The helicopter that brought you here won't return for at least several days. You're trapped here alone, with no contact to the outside world. And there is only IT for many kilometers around. The Forest. There is not a single living soul around, but something else hides in the darkness. A strange, inhuman creature lurks among the roots of the trees. It knows you're here. And for the first time in a long, long time, it has decided to come out.