Rememoried
Rememoried is een onafhankelijk videospel, een virtuele plaats, waar je herinneringen in dromen veranderen en waar de enige mogelijke weg meestal vergetelheid is. Dat wordt een mechanisme om in de volgende droomlagen door te dringen. Het basiselement voor de speelbaarheid er van is het vermogen om te vergeten. Enkele omgevingselementen veranderen bij afwezigheid van de speler of als hij zijn blik afwendt, maar ook door de weg zelf die de speler lopend, vliegend of vallend aflegt. Het is een kwestie van opmerkzaamheid en intuïtie om deze weg naar volgende levels te vinden. Dat wordt beloond met vooruitgang in het spel.