Puppergeist
Doggie Underworld: A Rhythmic Journey Play as Claire, a witch who journeys into the mysterious Doggie Underworld with one simple goal: Finding her lost Pup! As you travel through Doggie Underworld, you'll encounter countless souls, each with a story to tell. Share moments with them, play together, and listen to their heartfelt tales. Use your sense of rhythm to lift their spirits and ease their troubles, bringing you one beat closer to reuniting with your own lost Pup. The Heart of the Game As a visual novel with rhythm mechanics, the story moves forward as you succeed in rhythm challenges. Alongside her new demon friend, Lunne, Claire learns to deepen her connection with doggie spirits, uncovering stories of friendship, love, and loss.