METAL SUITS: Counter-attack
Don't tick him off! [Exploding Vengeance] Kevin, the retired war hero. Having lost everything to the alien invaders, he was reborn from the brink of death as a cyborg of fury! Now, his explosive revenge drama begins! [Ultra-Fast Run & Gun Action] Relentless speed! Dazzling effects covering the screen! Powerful impact and thrilling feedback! Experience ultra-fast combat that awakens all your senses! [Complete Your Style with Combat Suits] Acquire various suits during combat and use them strategically. Each suit awaits with unique looks and destructive abilities. Complete your own combat style and seize victory! [Perfect Harmony of Precision Controls, Puzzles & Action] Even amidst ultra-fast combat, split-second decisions determine fate! Precision jumps, controls testing your reflexes, and witty puzzles that don't break the flow! Feel the thrilling action that stimulates both hands and mind! [Vast Helios System Exploration] Across 9 planets, 5 moons, and 10 chapters, unearth hidden collectibles and mysteries, and fight against unpredictable, powerful bosses! [Key Features] 🔥 Breathtaking Ultra-Fast Action 🛡 Unique & Powerful Combat Suits 🌌 Vast Planets & In-Depth Exploration 👑 Overwhelming Epic Boss Battles ⚡ Exhilarating Revenge of the Hero Turned Cyborg [A World Built Together] Your feedback shapes our future. Join the conversation on our Discord, X.