Jurassic Pinball
The fight for survival has begun! Enjoy Jurassic Pinball, get ready for the most exciting pinball machine, get ready to confront to carnosaurus, triceratops and the king of dinosaurs the T-Rex. Fight your way through many dangers and discover all the secrets, complete all the missions and become number 1 in the world or the best among your Friends, posting your high score on the online leaderboard. - Arcade design. - Set in the Jurassic age. - Multiball, Extraball, Skillshot, Jackpots... - Reproduction with all the details, lights and sounds. - 4 different cameras to choose from. - Online Leaderboard.