It's Quiz Time
With over 25,000 unique question and now updated for 2021 with over 1,000 brand new topical brain teasers from weird and wonderful news items, to music, movies and memes from the last year. The biggest quiz game just got bigger! Pit yourself against Salli, the latest and greatest in quiz master technology in Solo Mode, or compete with up to 8 family and friends across all the classic It’s Quiz Time game modes. From a team of former Buzz! developers, you’ve never played anything like It’s Quiz Time before: IT’S HUGE Over 25,000 questions make this the largest quiz game ever on console. INTELLIGENT PERSONAL GAME HOST Meet Salli, the latest in AI-technology. Witty and devious, she’ll pit you against friends and family, encourage you, and put you to the test as you play along. EVERYONE CAN PLAY With thousands of categories to choose from, it’s perfect for all ages! From cartoons to video games, sports and history: we’ve got you covered. USE YOUR SMARTPHONE Up to 8 players can simultaneously play together using their smartphones! Take selfies, hide your answers, and share with your friends - It’s Quiz Time gives you a whole new way to play. PACKED WITH GAME MODES Play along with topical quizzes based on real-world events, grab your controller for the Solo Score Attack, customise your round playlist, and more! INTERACTIVE STREAMING Broadcast your game on Twitch, YouTube, or Mixer, in the innovative Live Show mode, where you can compete with up to 10,000 viewers. So grab your smartphone and join Salli for the biggest party trivia game on PC with It’s Quiz Time! Note: Some features require the It’s Quiz Time: Companion App. The app requires smartphones compatible with at least iOS 7.0 or Android 4.4 (KitKat).