Golden Tee Arcade Classics
Tee up the old-school fun! Golden Tee Arcade Classics brings eight legendary arcade classics home – no quarters required. HIT THE LINKS Enjoy Golden Tee 3D Golf, Golden Tee 97, Golden Tee 98, Golden Tee 99, Golden Tee 2K, and Golden Tee Classic exactly as you remember them from your days at the arcade (or, more likely, your local watering hole). WAIT… THERE ARE OTHER GAMES BESIDES GOLF? Need a break? Play the two bonus games – Shuffleshot and World Class Bowling!. IMPROVED CONTROLS An on-screen virtual trackball lets you set up the perfect shot, adjusting your swing strength and shot direction just as you would on an arcade cabinet. You can also choose to play using a gamepad, touchscreen, touch pad, trackball, or mouse and keyboard, depending on your platform. PRACTICE MAKES PERFECT Need to brush up on your skills? The all-new practice mode gives you unlimited drives, chips, and putts. And the new Mulligan feature means that one bad shot doesn't have to be the end of a great round.