BAD END THEATER
"Welcome to BAD END THEATER! Select your protagonist and explore a variety of terrible fates! The decisions you make in one story will affect the others. You can toggle these behaviors to open up new paths! Unfortunately, every path leads to a bad ending... Can you find a way to save this unlucky cast?"