Serah's Weapon: Genji Bow
This content is for the Asian language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given.This item can also be purchased in a pack. Please make sure purchased content does not overlap.A new weapon for Serah. A weapon symbolizing the honor of a distinguished line of warriors. Increases ATB gauge recharge rate.Obtainable from Chocolina's Shop. Improved versions of this weapon will also be available.This item can also be downloaded by redeeming the corresponding item code.Once used to purchase an item, the item code will no longer be valid.