Murder in the Snow Bundle
Experience the magic of the season with our Murder in the Snow Bundle, featuring three enchanting hidden object adventure games that will transport you to worlds filled with mystery, wonder, and holiday spirit. Get ready to embark on captivating journeys and uncover thrilling mysteries in the most wonderful time of the year. What's Inside the Bundle? Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus: Join Santa Claus in an epic adventure as he races against time to clear his name and save Christmas! Uncover clues, solve puzzles, and explore a charming, holiday-themed world to unravel the mystery behind Santa's wrongful framing. Modern Tales: Age of Invention: Step into an alternate Victorian era filled with innovation and intrigue. Solve challenging puzzles and immerse yourself in a captivating story of invention, mystery, and adventure. Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala: The demonic preacher has escaped to the remotest mountains in pursuit of a grim secret that could give him ultimate power. He has already eluded the investigation of the protagonist detective and her partner Hamilton twice: once in Maple Creek, and again in Ravenwood. It’s no mystery that this time it’s personal.