Globetrotter Bundle
Embark on 3 different quests in various corners of the world with this fantastic bundle! Travel to ancient Persia and heal the kindhearted folk of a horrible plague. Take a deep dive into a mysterious underwater art-deco city haunted by Wraiths. Climb the majestic mountains of Karkhala to chase down the last of the immortal cultists that threaten to dominate the world.