Mars Conqueror's Edition
Conquer the Red Planet and let fear rule your enemies! This edition contains: - "Warface" base game - Four weapons of the "Phobos" series - 500 Kredits "Phobos" series weapons included: - M60E4 assault rifle - SAP6 shotgun - PP2000 submachine gun - Orsis T-5000 sniper rifle Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.