Bus Bound
Step into the driver’s seat in Bus Bound, the latest title from the creators of Bus Simulator 21. Explore a vibrant city behind the wheel of officially licensed buses, and help transform it into a pedestrian-friendly paradise—one stop at a time. A City Full of Life Explore a fully simulated, densely inhabited fictional town alive with traffic systems, a dynamic day/night cycle, and multiple weather conditions. From bustling intersections to quiet neighborhoods, every area has its own rhythm, and your route helps shape its future Drive American Icons Get behind the wheel of true-to-life buses from top American manufacturers, including the New Flyer Xcelsior 40ft CNG and the Blue Bird Sigma. With a growing lineup of over a dozen vehicles at launch, you’ll always have the right bus for the job. Shape the City You’re not just driving, you’re improving public life. Upgrade stops, unlock new routes, earn passive perks, and see each district evolve into a more vibrant, pedestrian-friendly space. Multiplayer on the Move Band together with up to 3 other players! Split off to tackle multiple simultaneous routes and cooperate to contribute to your host’s goal to improve and elevate your transit network. Customize Your Fleet Run by run, generate good-will with your riders to unlock new buses, visual styles and upgrades. Whether you prefer a relaxing driving experience or want to master and optimize every detail of your runs–sit behind the wheel and make your trip your own.