Bus Bound - Bus Pass
Picking up the Bus Pass grants immediate access to an additional bus: the Horizon Speed 40ft. Gen 2 and 3 additional Retro skins. Additionally, the Bus Pass guarantees day 1 access to all three content expansions the moment they become available! (Expected to arrive in 2026) DLC 1: A premium bus pack with two new buses from RIDE! DLC 2: A new game mode specifically-designed to test your understanding of the city. Experience passenger service in entirely new ways! DLC 3: An expansion of the map featuring new terrain, new obstacles to encounter and multiple new stops to test your driving expertise! The Bus Pass is your all-access ticket to Bus Bound!