Active Soccer 2019
Following the great success of the mobile version, the Active Soccer series is back and is now available on Xbox One! Active Soccer 2019 is an exciting top-down arcade football game providing a fast-paced arcade experience, implementing amazing playability and responsive easy-to-learn/hard-to-master controls. With Active Soccer 2019 you have full control of the game, no scripted goals, no CPU-driven decisions! Active Soccer 2019 provides a complete career mode, implementing many international leagues, cups and championships. Imagine being the manager of a 5th division English team - you have a budget and your goal is to be promoted to higher divisions, by purchasing players, creating tactics, managing the team and playing real matches! - Multiplayer game, up to 4 local players - Career mode, supporting 1250 teams (club and national) from all over the world and 25,000 players with individual skills - Classic teams and hundreds of legendary players included - Competition designer - Team editor - Varied weather conditions - Different camera views: you can play vertically, horizontally or with a diagonal view - Soundtrack created by Chris Huelsbeck - Amazing fun!