Mortis
No mere shield, Mortis is a buckler with a mind of its own – more than willing to bite back at opponents who dare attempt to strike it. This item is best suited for 5th level characters. Please note this item is NOT included in Season Pass which ONLY includes the Maker Armor Set, The Abyssal Forge, and The Demon Lord Belial. Visit darksiders.com for more details.