Weird Heroes: Jump & Fun Bundle
Get ready for the craziest and most fun action-platforming combo! Weird Heroes: Jump & Fun Bundle brings together three of the most unusual protagonists in gaming in one unrepeatable collection. Warp gravity in a prehistoric clay world with Crosak, defend the mafia's city against space invaders in Timothy vs the Aliens, and lead a wild squad of flightless birds in Flying Soldiers. Jump, shoot, solve puzzles, and experience three unique adventures filled with humor and challenges! Crosak Turn your world around and join Crosak on his Jurassic adventure in a multi-gravity playdough universe. Play solo or with a friend and rescue the cavemen from the mighty Double G. Timothy vs the Aliens Gangsters don't share their city with anyone, especially not aliens! Control Timothy in this open-world platforming adventure. Defend the monochrome streets of Little Fish City by blasting colorful alien invaders. Drive classic cars, slow down time, and show them who is the King of the town. Flying Soldiers Get ready to command an odd squad of fun birds and devise a plan to bring them safe and sound to the end of the battlefield. An outlandish puzzle game that will challenge your mind to make these greenhorn recruits into brave soldiers.