Water Delivery
In Water Delivery, you step into the shoes of a young delivery driver on their last route of the afternoon in a seemingly quiet rural area… until it isn’t. Drive your van from house to house, hop out with your delivery slip and drop off full water jugs, collect empty containers left on porches, in kitchens, and in sheds, and charge each customer before getting back on the road. What begins as a routine shift turns into a psychological-horror nightmare: flickering lights, neighbors who don’t respond, noises behind half-open doors, and unsettling clues pointing to something darker than simple end-of-day fatigue. As you complete tasks and explore unique homes with stories of their own, you’ll uncover documents, objects, and situations that piece together the mystery suffocating the community.