PlayWay S.A.Simulatoare
This bundle includes: Tribe: Primitive Builder - Chill out as you explore the beautiful, realistic island of exiles. Gather resources, craft tools, construct buildings and settlements. Manage tribe and automate your gameplay. Prison Simulator - Get a taste of prison life! Become a prison guard and deal with dangerous convicts. Prison management, lots of daily activities. Will you become the best guard in history?