Tiny Hands Adventure
Borti lives in Dinoburg, has many friends and loves to play soccer with his school team. But there is one thing that Borti would want to change – make his arms longer! Join the little buddy on his journey to find the best replacement for his tiny hands and arms. Explore several unique worlds, find all the collectibles and face bosses in your quest to achieve dreams! The adventure starts now!