Rugby League 26
GET READY FOR GREATNESS Step onto the pitch in the most authentic Rugby League experience ever! Whether you're chasing club glory, building a custom ‘Pro Team’, or rising through the ranks with a self-made superstar, Rugby League 26 puts YOU at the heart of the action. Career Mode – Lead your team from local battlers to league legends. Pro Team – Assemble your dream squad and compete online or offline. Be a Pro – Create, train, and evolve your own player across seasons. Immersive Gameplay – Real physics, true-to-life animations, and deep strategy. Licensed Clubs and Players – Featuring teams from the Rugby League world! CLIMB THE LADDER IN CAREER MODE Begin your journey as a rising talent and work your way to the top. Develop your skills, secure high-stakes contracts, and make defining choices that shape your legacy—on and off the field. Will you lead your team to glory and become a legend? CREATE YOUR RUGBY LEAGUE LEGEND Bring your vision to life with a deep and intuitive Player Creator. Customize every detail of your athlete’s appearance, and fine-tune their attributes to match your playstyle. Your legend starts here. BUILD YOUR ‘PRO TEAM’ Dive into the action with Pro Team, the ultimate mode where fantasy meets reality! Collect player cards featuring current stars and legendary icons of Rugby League. Strategically build your dream squad, fine-tune your tactics, and dominate the competition in online and offline challenges. Experience the bone-jarring tackles, the breathtaking tries, and the electric atmosphere of Rugby League like never before.