Bus World
Bus World is a game about transporting passengers under various conditions – from regular daily routes to emergency rescue missions during natural and man-made disasters. Play through gripping scenarios or enjoy the freedom of creating your own routes in free mode. Travel across diverse maps, each with its own unique atmosphere: Chernobyl Exclusion Zone, 1986 Drive through a realistic recreation of Pripyat and the surrounding area before and after the nuclear disaster. Evacuate civilians, assist clean-up crews, and navigate the dangers of radiation. Southern China (modern day) Brave extreme weather like tsunamis, floods, earthquakes, and tornadoes as you navigate steep, narrow jungle roads. Iceland (modern day) Face volcanic eruptions, geysers, and remote off-road routes across stunning yet hazardous terrain. You’ll experience three types of scenarios: - Standard transport missions - Mechanical breakdown challenges - Disaster survival and rescue operations Prepare for off-roading, rough terrain, and high-risk situations. Earn experience, unlock new buses, upgrades, and increasingly intense scenarios.