Wildgate
Wildgate is a PvPvE multiplayer shooter with 3 different modes. In Artifact Brawl, be the first to snatch the Artifact and blast through the Wildgate, or destroy the ships of every rival crew to be crowned the winner. Fleet Battle pits two massive teams of up to 12 players each against one another in relentless, action-packed combat. For a more relaxed looting expedition, salvage treasure and escape with the spoils before getting blown up in Treasure Hunt. Across all modes your ship is your home and lifeline for you and your prospector crew. Keep it topped up with ice, fuel and ammo so you're ready for anyone or anything the Reach throws at you. EPIC SPACESHIP BATTLES Blast your enemies with hi-tech cannons and gadgets, lure them into deadly traps, or even mess with their ship... as long as they don't sabotage yours first. When your perfect plan goes out the airlock, there's only one option... wing it! NEW ADVENTURES, EVERY MATCH Stay one step ahead as you and your crew navigate the Reach — a vast, procedurally-generated map that changes with every game. UNIQUE PROSPECTORS Choose from a variety of daring prospectors, each with their own abilities and tools. Whether you're a brave pilot or a clever trickster, there's no wrong way to commit space crimes! EXPLORE THE REACH The Reach is a dangerous, unpredictable place, filled with deadly hazards and treasure beyond your wildest dreams. Navigate through cosmic storms, battle space vermin, and plunder alien ruins for lost caches of loot. Just make sure you beat the other prospectors to the punch, or you'll fly away empty-handed!