Mystic Fate
Help young Aris to solve the mystery of the fall of Asfand and It’s guild of alchemists, avenge the death of her brother, discover the limits of her powers all of that and more inside a 3D voxel action adventure game where you control weapons made of metal. Aris has been training for all her life due to her special powers and skills along with her brother to go inside the Alchemists Dungeon and recover the long lost orbs to restore the peace in Asfand long thrilled by Koltors which after the fall of the alchemists guild has been winning the war. Recovering the orbs means Aris will have to discover what happened to her world many generations ago. Features - Play as Aris and control her powers over Coins and Swords master them and Fly over the Alchemists dungeon. - Get to know all the History THrough many NPCs and Collect all the Scrolls to know exactly what happened to Asfand. - Enjoy the Detailed Environment and rich enemy variety.