Little Ninja Big Adventure
Help your ninja buddie and his pals to go through 4 worlds and 36 levels in this Mario's style side-scrolling arcade platformer game! Defeat monsters, collect coins and unlock weapons and new characters. Main Features: + 4 Worlds – 36 levels total, 4 Big Bosses fight at final level + Nice sound and graphics + Shop system, using coins to unlock new characters and buy items + Hit blocks to release random items + Special bullet range attack + addictive jump and run platform / obstacles runner + side-scroller gameplay with easy gamepad controls or keyboard (arrow keys, left shift, left ctrl) Have fun!