gum+
A sticky situation A blob of magical gum, needs your help. Solve any puzzle standing in his way. Push and pull blocks to make it to the next staircase in one piece. Be carefull The traps you encounter will be deadly. Don't worry about making mistakes though. You can always backtrack or start the level all over again. Challenge yourself Earn trophies that will help you unlock new worlds. To get them you need to complete levels, with as few moves as possible. There are plenty of secrets to discover so make sure, to pay close attention. Chiptune music A great puzzle wouldn't be as impactfull without a great soundtrack. Enjoy all of the 33 unique music tracks that will accompany you throughout this journey. Level editor If you get tired with the original 76 levels of Gum+, try out the built in level editor. Make your own challenges and share them with your friends.