Gold Mining Simulator + Gems & Glory DLC
Embark on a grounded gold mining journey that captures the grit, challenge, and reward of real extraction work. Build your operation from nothing and climb your way toward prosperity with skill, strategy, and powerful machinery. Gold Mining Simulator – Grow from simple tools to industrial-scale mining across four fully deformable claims packed with detailed machines, terrain, and stories. Gold Mining Simulator: Gems & Glory – Discover a gem-rich new claim full of secrets, environmental hazards, hidden cave mines, and the versatile backhoe loader for more dynamic early-game progress. Together, these two products offer a deep and rewarding mining experience filled with discovery, challenge, and steady progression.