God Wars
Loot and roguelike thrills await. Begin your epic action RPG adventure! Classic Loot-Based RPG: 9 unique classes × 9 weapon types × 600+ pieces of gear × 200+ pets × 180 relics. Mix and match freely to create your ultimate build! Epic Adventure Awaits: Explore 6 distinct worlds and conquer 6 completely different loops. Enjoy over 50 hours of thrilling, loot-filled gameplay!