Get the definitive Before Exit: Gas Station experience with this all-in-one collection! This bundle includes the base game, both major expansions, and the atmospheric soundtrack to fully immerse yourself in the unsettling world of the roadside station. What’s included in this bundle: 1. Before Exit: Gas Station (Base Game): The core experience where your observation skills are the only thing standing between you and the exit. Navigate the liminal spaces of a mysterious gas station, spot the anomalies, and try to find your way out. 2. Daylight DLC: See the station in a whole new light. This expansion introduces a daytime setting, offering a fresh perspective on the environment while introducing new, sun-drenched challenges and hidden details that are easy to miss. 3. Midnight DLC: For those who crave true tension. Experience the gas station at its most atmospheric and eerie hour. With limited visibility and a more oppressive atmosphere, the Midnight DLC tests your nerves to the limit. Master every shift - whether it’s high noon or the dead of night - and complete your collection today!