Tiny Witch
The magic shop's contract binds you to do your best to satisfy its customers! Pound, boil, and mix resources on your alchemy table to serve perfect magical minions! Upgrade your shop and unlock new recipes. Stay sharp and don't mix things up – you don’t want to face the wrath of a cranky dungeon master! Key Features: - 4 levels, each with different quirks! - Play casually... or face the challenge mode! - Work two shifts-day and night! (warning: affects moods of your customers) - Cozy up your Witch Store with new cauldrons, mortars, decorations.... or pets!