SubwaySim 2: Complete Edition
The SubwaySim 2: Complete Edition brings together SubwaySim 2 and both vehicle DLCs into one complete package for all subway fans. Explore the Berlin U1/U3 and the Hamburg U3 with a total of 51 stations, authentic driving behaviour and dynamic times of day. Drive the A3L92 and the HK in Berlin, the DT5 in two variants in Hamburg – and expand your fleet with the classic East Berlin GI/1E, known as „Gisela", as well as the Akkulok AL1. The AL1 opens up entirely new parts of the Hamburg network: sections and locations that are not accessible during regular line operations – including the Gleisbauwerkstatt Saarlandstraße. Five dedicated scenarios put you in charge of shunting operations, vehicle transfers and special assignments around construction work and large-scale events. Whether you prefer a relaxed drive through Berlin and Hamburg, tackling timetables and career mode, or taking on the unique challenges of the DLCs – the Complete Edition offers the most comprehensive SubwaySim 2 experience in one package.